| A táncoló bolond |

Egy Zog nevű lény repülő csészealjon megérkezik a Földre, hogy elmondja a Föld-lakóknak, hogyan lehet megakadályozni a háborúkat és gyógyítani a rákot. Ezt az információt Mango nevű szülőbolygójáról hozza, ahol ő és társai fingás és sztepptánc útján érintkeznek. Zog éjszaka ér földet Connecticutban. Mihelyst kiszáll a csészealjból, észrevesz egy lángoló házat. Berohan a házba, sztepptáncot jár és fingik, úgy figyelmezteti a házaiakat a szörnyű veszélyre. A családfő egy golfütővel kiloccsantja Zog agyvelejét

Utolsó kommentek

  • | Április 9. |
    _user_53983 - 2018-04-12 13:55:58
  • -->
  • | Április 9. |
    topin - 2018-04-12 12:44:41
  • -->
  • | Április 9. |
    _user_53983 - 2018-04-12 10:48:27
  • -->
  • | Április 9. |
    topin - 2018-04-12 08:39:08
  • -->
  • | Április 9. |
    topin - 2018-04-12 08:29:17
  • -->
  • | Április 9. |
    _user_31373 - 2018-04-12 08:27:16
  • -->
  • | Április 9. |
    topin - 2018-04-12 08:03:28
  • -->
  • | Április 9. |
    _user_31373 - 2018-04-12 08:01:38
  • -->
  • | Április 9. |
    _user_31373 - 2018-04-12 07:45:04
  • -->
  • | Április 9. |
    topin - 2018-04-12 06:32:45
  • -->
  • | Április 9. |
    _user_31373 - 2018-04-12 02:38:15
  • -->
  • | Április 9. |
    topin - 2018-04-12 01:55:48
  • -->
  • | STOCH |
    _user_31373 - 2018-01-10 08:46:13
  • -->
  • | Le Tour de FROOME |
    _user_9625 - 2016-07-31 05:07:08
  • -->
  • | Le Tour de FROOME |
    _user_9625 - 2016-07-31 05:04:52
  • -->

Napló topikok

| Politika |

  • 2013-01-17 18:50:44
  • JUSTrngSAVEu



Nézem Martonyit, amint vergődik a Szafarov-ügy okán kialakult helyzetben, nézem Navracsicsot, amit ugyanezt teszi Bayer okán, és szegény Pokorni is itt van, aki magyarázni sem próbálja már a magyarázhatatlant egy-egy újabb hoffmanni ámokfutás után, hogy miért is kell megszűnnie közel 150 után egy iskolának.

Emberi hangok és emberi arcok a silány tömegből, mégis eljő a pillanat, mikor óhatatlanul felvetődik a kérdés: nem kellene felállni? A vállalhatatlant biztos, hogy vállalni kell pusztán azért, mert a túloldalon a démon lakozik?

A jelek szerint változásra nem számíthatunk. Közeledik a választás is, de kétségünk egyre kevesebb lehet, hogy a következő miniszterelnököt ismételten Orbán Viktornak fogják hívni. Egyelőre könnyű győzelem elé néz: balon a teljes töketlenség, lejáratódott arcok, megfogalmazhatatlan civilnek álcázott szervezetek és egy virágos banda, mely maximum a csepeli munkásotthon nyugdíjasai előtt tudja kijátszani a fasiszta kártyát. Az eltelt pocsék években, de alapjában a rendszerváltozás óta nem termelődött ki egy hiteles, alulról szerveződött párt/egyesület/vezető.

A jobbról érkező támadás is a múlté, Szegedi Csanád óta a Jobbik előretörése is megállt. Maradtak a hétvégi késelések/balhék helyére szervezett fevonulások, miközben a parlamenti csoport szakadása előrevetíti egy esetleges "mégjobbik" megalakulását. Kevés a hely (kisebb Parlament), akinek nem jut pozíció már most a saját pecsenyéjét sütögeti, és a töketlen pártvezetésre dobál sarat, vagy lép ki a frakcióból. A potentátok ott fent összekacsinthatnak, ez is kipipálva.

Az egyetlen ami veszélyt jelent az OV, vagyis az ő esetleges hiánya, hisz' ezt a pártot/frakciót/vezetést pusztán az ő személye, illetve az ő személyes varázsa mögé felsorakozó nem kevés támogató tartja össze. Mi másért lenne képes az a néhány még maradó értelmes ember elviselni egy olyan párt ámokfutását, amely lényegében egyszer jutott be önerőből a parlamentbe, de azóta sikerült az SZDSZ-t is meghaladva túlprezentálnia magát, ráadásul ilyen fényességes névsorral, ily' csodálatos, példaértékű emberekkel, mint Semjén Zsolt, Hoffmann Rózsa, Pálffy István és lényegében a sor folytatható szinte a teljes párttagsággal.

A hiány persze csak valami katasztrófális eseménysor révén léphetne fel, mert a vezér idén még csak ötven lesz (pár év és lehet május 31. egy új nemzeti ünnep napja lesz). Teherbírását, energiáját és egóját elnézve (plusz birkaságunkat figyelembe véve) elképzelhető, hogy a következő 10-15 évben is vele kezdődik majd a csapatnévsor.

És ránk mi vár?

Most éppen az (amennyiben cégetek van), hogy még pár hetek van a társasági szerződés módosítására, mert a tavalyi szabadon választható, de kötelező kamarai tagság mellé az idei év egy újabb jóságot tartogatott!

Ez az év is jól kezdődik az ügyvédeknek és a Cégbíróságnak.


A bejegyzést eddig 4 látogató ajánlotta a címlapra

Köszönöm!
0
4
0
Pontok: 5 (pontozók száma: 4)

Hozzászólások...

_user_31373 2013-01-20 18:49:59
"Szerinted valóban az adósok az egyedüli felelősek?"
Na ezt azért egyszer se mondtam.
Sorrendet állítottam fel.
Nem volt kényszer a hitelfelvétel,ergo aki felvett hitelt az felelős.
Rengetegen vettek fel hitelt,de ne felejtsük már el,hogy jóval többen nem vettek fel hitelt.
Utánuk jönnek a politikusok,az ő aktív tevékenységük miatt se alakult volna ki a helyzet.
Én harmadik helyre raknám csak a hiénabankokat.
Ezek ilyenek már ezer éve,pont ugyanígy működnek a történelem zivataros évei alatt.
Amíg hagyták őket.


_user_31373 2013-01-20 18:33:34
Just ismersz már annyira,hogy azt fogom válaszolni,hogy igen.
Mármint a végére.
A kőműveshez:
Van nekem egy nagyon jó barátom,matematikát tanított főiskolán,számítógépes céget alapított,aztán ő is felvett hitelt,előtte mindenkit megkérdezett,osztott,számolt,ez volt a legjobb választás.
Persze nem fért hozzá az összes adathoz,illetve valótlan adatokhoz jutott hozzá,itt jön az akkori kormány(bankok) felelőssége.
Mikor megdőlt az egész a forint miatt kilépett a dologból,még mindig jól járt.
Kilépett mert ki tudott lépni,nem vágta magát nyakig adósságba.
Ehhez nem kell nagy ész,csak egyszerű paraszti észjárás.
Régen úgy működött,hogy a kőműves szépen lassan felhúzta a házát,nem úgy,hogy elment a bankba,aztán felvett pénzt és forogjon a kacsaláb.
Tudta,elsősorban a bank kacsalába fog forogni,ez már több évszázada így megy,egyáltalán nem újdonság.
Sajnos nálunk megszédültek az emberek.
Menj ki egy közepes szintű lakótelepre és számold meg milyen érték áll és rohad ott autó formájában.
Nálunk nem hosszú az út,mégis 45 autó áll itt,átlag másfél milliós értékben,kb 60 millió rohad itt.
A gyerekekről:
Sajnos ez roppant kellemetlen dolog,hiszen most szembesülök ezekkel a gondokkal.
Szakmát tanulni egyszerűen nem merem beadni a gyereket,tele van kábszeresekkel a suli.
Ha végigjárja a főiskolát,egyetemet,egyáltalán nem biztos,hogy lesz munkája,valószínűleg mehet ki a gyerek külföldre dolgozni.
Van aki ezt már okosan meg is előzi,mist Speti.
Aki viszont a saját akaratát ráerőlteti a gyerekre,arról mégis külön véleményem van,Sajnos több olyan gyerekkori barátom van,akiket a szülők belekényszerítettek az iskolapadba,mert orvosnak kell lenni stb
aztán szenved már 30 éve,utálja a beteg embereket mint a fene.
Vagy az a vidéki ismerősöm,aki hitellel agyonvágta magát,de akkor is a gyerekéből legyen jogász,mert az náluk nagyon nagy úr,aztán suli után elhelyezkedett dolgozni,de fizetést nem kapott,sőt még ő fizetett,mert ez így megy manapság jogászéknál.
Az emberi ostobaságoknak nincs határa.
_user_53983 2013-01-20 18:07:20
Csaba

Nekem ez túlzottan fekete-fehér gondolkodás, az amiről írsz csak egy szelete a történetnek, és nem minden hitelvevőre igaz.
Szerinted egy kőművesnek kell értenie az árfolyamkockázathoz? Szerintem nem! Neki a munkájához kell értenie, mint ahogy Te sem érthetsz - feltételezem - mondjuk a szívsebészethez, így ha problémád adódik, akkor Te is vélhetően egy szakembert fogsz felkeresni, és vélhetően hinni fogsz neki/benne. Ez hiba? Ezeknek az embereknek a bank a szakmaiságot testesítette meg. Az árfolyamkockázatot pedig tudatosan bagatelizálták el. Az adósok többségének fogalma sem volt róla, hogy 10-20%-os árfolyammozgás megduplázhatja a törlesztőjüket. Hazudtak nekik, és ehhez asszisztált a kormány, a bankok és az még az igazságszolgáltatás is, mert mondjuk a közjegyzők is busás pénzt zsebelhettek be a nagy semmiért. Felelős szervezetek folyamatosan kongatták a vészharangot, de ezt folyamatosan figyelmen kívül hagyták.
Szerinted valóban az adósok az egyedüli felelősek?

Vagy mit mondanál például a rengeteg munkanélküli, elsőgenerációs diplomás pályakezdő szüleinek? Mi f.sznak taníttatták a gyereküket? Hiba volt a részükről, hogy a gyerekeiknek jobb életet akartak a magukénál? Hiba volt feltételezniük, hogy egy papírral a gyermeküknek jobb lesz, miközben 30 év becsületes munkával a többségük nem jut(ott) egyről a kettőre, közben azt láthatták, hogy munkahelyeikre érkező diplomásokat iroda, céges autó/telefon, jó fizetés várta? Hibáztathatóak ők is, hogy mire a gyerekeik elvégezték az egyetemet/főiskolát kiderült, hogy a beléjük ölt rengeteg pénz, energia talán soha nem térül meg?
Mit tehetnek ők arról, hogy ennyire gyengült az oktatás színvonala, hogy nem létesültek olyan munkahelyek, melyek a pályakezdőket felszívhatnák? Talán ők a hibásak?
Sokan a gyermekük taníttatására vettek fel pénzt, most őket is bűnbaknak kellene kikiáltani?
_user_41283 2013-01-20 16:59:29
"Ha erősödött volna a forint,akkor melyik hitelező szidná ezeket a mocskos bankokat?
Röhögne mindenki a markába,hogy milyen jól járt a hitellel!"
Sok "Ha" mondatot lehet írni, de valahogy VÉLETLENÜL mégsem így történt. Érthetetlen nem? Hogy-hogy nem a bankok jártak rosszul, elképesztő. :)

És azok a családok, ahol mondjuk 60.000 megtakarítás volt, 45.000-es hitelt vettek fel, és most 100.000? Tudok rá példát. Nem is egyet. Ráadásul a reáljövedelem évről-évre szarabb, amivel szintén nem kalkulált egy átlagember. Az USA-ban ha bukod a hiteledet, utána nem maradsz adós, ha vitték a házad, utána nem tartozol tovább. Sőt, szerintem a legtöbb országban nem tartozol tovább, még szép, hogy nincsenek kiakadva. Ha így lenne, szerintem itt is sokan mondták volna már, hogy "Menjetek a k*rva anyátokba, és vigyétek a házam, le vagytok sz*rva!", csak itt ez nem jelent megoldást. "Fel kéne nőni, a kapitalizmus ilyen" Szerintem meg: "Fel kéne nőni, és nem elfogadni ezt a rakás szart"

"Nem kell nyakra-főre mindenféle hitelekbe belemászni és akkor a mocskos bankok is rendes konstrukciókat gyártanának,mert ezek a százalékok egyszerűen megfizethetetlenek." Ezzel egyetértek maximálisan.

"A bankok és a politikusok között természetesen van kapcsolat,a politikusoknak az is a feladatuk,hogy képviseljék ezek érdekeit is,nem csak az átlag polgárét." Fontos szerintem felismerni, hogy SENKI nem képviseli az átlag polgár érdekét. Ezt kell először elfogadni, ezzel kell együtt élni. Az én véleményem, hogy SOHA ne számíts arra, hogy egy politikus a Te érdekedet fogja képviselni. Lehet, hogy lesz ilyen, egyszer, majd valami utópisztikus jövőben (haha), de erre inkább ne építs, ez legyen az utolsó mentsvárad. Az emberek ebben reménykednek, mikor 4 évente elmennek szavazni, ez az egyik legnagyobb hibájuk.
_user_31373 2013-01-20 14:45:28
annyiban van igazam,hogy az emberek(nem a vállalkozók) minek vesznek fel hiteleket?
Kötelező volt nekik?
Kényszerítette őket valaki?
Volt egy árfolyam változásos hitelkonstrukció.
Ha erősödött volna a forint,akkor melyik hitelező szidná ezeket a mocskos bankokat?
Röhögne mindenki a markába,hogy milyen jól járt a hitellel!
A másik:
Ha van egy hónapban a családnak 40ezer megtakarítása,akkor abból nem kellett volna olyan hitelt felvenni aminek a havi kamata 40ezer,vagy épen uram bocsá 50-60ezer forint!
Gondolták majd össze húzzuk magunkat egy kicsit,nem járunk taxival,levágjuk apuci haját,nem kell annyit fodrászhoz meg műkörmöshöz járni,a gyerek meg elvan egész nap egy szendviccsel,mi is felnőttünk zsíroskenyéren is.
Felnőtt módján kellett volna gondolkodniuk a hitelfelvevőnek,40K megtakarítással max 20K részletet bevállalni,jöhet rossz árfolyamváltozás vagy bármilyen betegség.
Akik túlvállalták magukat azokat lakoltatják ki a kéglijükből vagy veszik el a kocsijukat.
Az emberek viselkedtek gyerek módjára,most meg élő lánc meg segítsen mindenki szegény szerencsétlen adóson.
Amerikában senki sincs kiakadva ha valakinek elárverezik a lakását vagy a cégét,rossz vállalkozásba kezdett,rossz hitelt vett fel,van ilyen.
Fel kéne nőni,a kapitalizmus az ilyen.
Nem kell nyakra-főre mindenféle hitelekbe belemászni és akkor a mocskos bankok is rendes konstrukciókat gyártanának,mert ezek a százalékok egyszerűen megfizethetetlenek.
A bankok és a politikusok között természetesen van kapcsolat,a politikusoknak az is a feladatuk,hogy képviseljék ezek érdekeit is,nem csak az átlag polgárét.
Viszont ha a bankok felelősségét firtatjuk,akkor nem szabad elmenni az őket GÁTLÁSTALANUL kiszolgáló politikusok mellett sem!
Mondhatták volna Gyurcsánék(akiknek a legnagyobb rálátásuk volt a magyar gazdaság jövőjére és ezáltal a svájci hitelekre)hogy most jó ez a hitel,de uraim óvatosan,de inkább hazudtak reggel,délben,este.
Igazi emberbarát brigád.
_user_41283 2013-01-20 14:23:05
wazzup: Igazad lehetne, de szerintem nincs. Ha mindez így lenne, ahogy írtad, akkor tényleg a bankok kullognának a sor végén. De szerinted tényleg nincs aközött, amit a kormány mond és a bankok érdeke között semmi kapcsolat? Szerinted tényleg nincs a bankok, politikusok, multik és a média között semmi kapcsolat? Szerinted a bankok tényleg csak azért vannak, hogy az emberek "legkevésbé sem tudatosan gerjesztett, megnövelt fogyasztási igényét" kiszolgálják jófejségből hitelekkel? És persze, hogy akad külföldön is példa rá. Ott is vannak bankok. Az ember persze tanul belőle. Hitelt nem szabad felvenni, soha, semmilyen körülmények között, akármi történjék. Lehet, hogy az én véleményem szélsőséges, de közgazdászként úgy gondolom, hogy a bankrendszer, abban a formában, ahogy most működik, olyan mint a rák. A legnagyobb baj pedig szintén ugyanaz vele, hogy ugyanolyan nehezen gyógyítható.

Egyébként a szerződéseket szerintem már legalább vagy 5 különböző módon támadják különböző perekben.
_user_31373 2013-01-20 10:46:22
"A megkötött szerződések több ponton (morálisan főleg) támadhatóak"
morálisan?
hiszen azért vettek fel az emberek annyi svájci frank alapú hitelt,mert akkor az volt Magyarországon a legjobb hitellehetőség!
Egy gond volt,hogy mi lesz az árfolyammal.
A médiából állandóan jött a magyar gazdaság ,ilyen erős,dübörög a magyar puma,itt vannak az adatok a gazdaságról,fejlődünk stb akkor normális ember nem gondol a forint romlására.
De a gazdasági adatokat meghamisították,a puma kölcsönfelvételektől dübörgött,a maradék pénzeket ellopták,tehát nem a bankok a felelősek a hitel bedőlése miatt.
A kedves politikusok az igazi felelősek a rengeteg bedőlt hitelért, a túlvállalkozott embereken kívül.
Nem kellett volna lapostévéért,új verdáért,nagyobb kégliért agyonterhelni magukat.
Nem lenne ennyi bedőlt hitel,ha az emberek józanul gondolkodtak volna!
A hibás sor végén kullognak csak a bankok,szvsz.
Különben külföldön is akad hasonló példa,spanyolban napi 100 lakást is elárvereznek bedőlt hitelek miatt állítólag.
_user_53983 2013-01-20 00:00:11
Káslernek nem az árfolyamkockázattal van baja, és a per sem erről szólt. A megkötött szerződések több ponton (morálisan főleg) támadhatóak, Káslerék azt ragadták meg, hogy bank a hitelt nem egyformán számolja, azaz nyerészkedik az adós kárára, mivel a hitelt forint eladás árfolyamon számolja, de törlesztést forint vétel árfolyamon kell fizetni, ami ekkora futamidőnél, és még a bank számára is manipulálható árfolyam mellett bizony már nem kis összeg.
A szervezet ebbe a szálba kapaszkodik, mivel ha ez a pont törvénytelen, az - feltételezésük szerint - semmissé teszi a teljes szerződést.
sambenez 2013-01-19 23:04:05
Nem kell nekem szaknyelv, de azért ha valamiről írsz nem ártana pontosabban fogalmazni. Az "állásfoglalást kért" és az "átadta" azért nem ugyanaz. Ettől még a kúriának kell majd dönteni.

Azért az érdekes egyik deviza adóst sem érdekelte mit és hogyan számolnak a bankok amíg nem kevés nyereséget realizáltak a forint hitellel szemben. Valahogy az árfolyam kockázat sem érdekelt senkit. Persze biztosan arra sem hívták fel a figyelmüket. Érdekes az enyémet felhívták, nem is vettem fel devizában hitelt.

De belátom kár volt ebbe az egészbe belekezdenem, túl mutat ennek a naplónak a keretein. Elnézést.
_user_53983 2013-01-19 22:01:17
Sam

Magyarországon nincs precedens jog, de GTSylar teljesen igaza van abban, hogy a Kúria precedens teremthet. A legfelsőbb bírósággal semelyik megyei bírói nem merne szembe menni, mert egyik bíróra sem vet jó fényt, ha fent az ügyeivel ellentétes döntés születik.

Így bár jogilag nincs Magyarországon precedens, a valóságban mégis van.
_user_41283 2013-01-19 20:56:19
Minden alkalommal megfogadom, hogy nem kezdek ebbe bele, ez az utolsó hsz-em most itt, unalmas mindig a kötekedésre reagálni:

"Mi az, hogy továbbadta? Ilyen jogi fogalom nincs. De ha lenne, kinek adná tovább? A kúria = legfelsőbb bíróság, nincs vele egy szinten semmi."
Csak itt, csak neked, csak most megfogalmazom félreérthetetlen módon, ha már a "továbbadta" nem felelt meg, és igényed van a jogi szaknyelvre, vagy esetleg nem tudtad kikövetkeztetni, hogy mire gondolok, vagy nem követed nyomon a híreket: A Kúria felfüggesztette a felülvizsgálati eljárását és az Európai Bíróság állásfoglalását kérte az ügyben. Remélem így okés. Abban igazad van, hogy nincs precedens jog Mo-n, mégsem hinném, hogy el vagyok tévedve, de köszönöm a kedves szavakat. Abba szerintem nem gondoltál bele, hogy mi történik, ha az OTP elveszti a pert. Gondolom azt sejted, hogy Kásler Árpádon felül még van néhány ezer, tízezer ember, akivel pontosan ugyanilyen szerződést kötött az OTP (sőt, a bankok 90%-a), ami vagy ugyanilyen perek ezreit vonja maga után, amit az OTP úgy kénytelen vállalni, hogy biztos a végén a kudarc. Ráadásul idéznék neked egy cikkből, hogy még a "többi perre nincs közvetlen hatása" dologban is elbizonytalanítsalak én az eltévedett:
"Bár a magyar jogrendszer a precedensjogot nem ismeri, az általunk megkérdezett jogi szakértők elmondása szerint, ha egy ítélet bekerül a Bírósági Határozatok gyűjteményébe (és úgy tudjuk, hogy kifejezetten ez Kemenes célja), az más, hasonló tárgyú perekben más bíróságokon is meglehetősen erős hivatkozási alap lehet."

A hozzáértő jogász, ügyvéd stb. példát meg nyilván arra reagálva írtam, hogy wazzup hozzá nem értőket írt, ha nem ragadod ki a szövegkörnyezetből, akkor értelmet nyer neked is. Szívesen.
sambenez 2013-01-19 19:04:53
"Kásler Árpád OTP elleni pere nagyon jó példa erre. A Kúria nem mert dönteni, nyilván banki nyomásra, továbbadták az ügyet. Nyilván mikor több száz milliárd Ft-ról van szó, abba beleremegnek."

Mi az, hogy továbbadta? Ilyen jogi fogalom nincs. De ha lenne, kinek adná tovább? A kúria = legfelsőbb bíróság, nincs vele egy szinten semmi.
Ráadásul nincs precedens jog Mo-n, így a többi perre nincs közvetlen hatása. Szerintem te nagyon el vagy tévedve.

"Rengeteg hozzáértő jogász, ügyvéd és banki alkalmazott(köztük vezetők!! - nyilván nem mindegyik egy utolsó, mocskos kapzsi sz*rházi) segíti a munkájukat."

A Fidesz is tele van jogászokkal, és mire megyünk vele? :o)
_user_53983 2013-01-19 17:23:51
Már rádióban és egyéb médiumban is hallottam Kásler Árpádot. Az árfolyampere pedig tényleg pédaértékű, illetve valóban igaza van bizonyos kérdésekben, viszont ez az életnek csak egy szelete, a többire pedig nincs válasz.

Sajnos a magyar sznob, ráadásul akit ismer, azt rühelli, akit meg nem, attól meg fél és lenézi, ezért még kisebbik gonoszként a rüheltet választja.
_user_41283 2013-01-19 15:57:34
Ja, és gondolj bele, ha az Európai Bíróság a bankok ellen dönt. Szerintem hallanánk utána Kásler Árpádról és az RVMP-ről még többet is.
_user_41283 2013-01-19 15:54:41
Valójában nem kell elképzelni, mert megtörtént. Az emberek elég nagy százalékának van hitele, így sok bírónak, ügyvédnek, jogásznak.
_user_31373 2013-01-19 13:29:47
"Itt szólalt meg a bírónő: "Én is banki adós vagyok."
Ezt nehezen tudom elképzelni,hiszen akkor rögtön elfogultnak tekinthető a bírónő,ez meg nem vet jó fényt a per lefolytatására.
Az RVMP nem a banki adósokból áll,ezt nem mondtam,csak onnan fejlődött tovább.
A programjuk,ami ugye nem program hanem eszmeiség,ami számomra eszmeietlenség után én úgy gondolom,hogy ezek nem normálisak.
De ez szubjektív vélemény,nem gond ha valaki másképpen gondolkodik róluk.
Az emberek többsége sose hallott róluk és nyilvánvalóan soha nem is fog.
Van olyan,hogy sörivók pártja,az is lehetne roppant népszerű,mégse az.
Szerintem olcsó szlogenekkel próbálnak némi tagságot lelni és ezen keresztül az állami támogatásra hajtanak csak.
Akkor mégis csak normálisak.
_user_41283 2013-01-19 12:30:15
Szerintem nem voltatok elég alaposak, mielőtt véleményt alkottatok volna. Az RVMP-ről én remélem, hogy azért még fogunk hallani. Szerintem nagyon jó példa arra, hogy egy alulról szerveződő párt is odakenhet, ha az emberek kinyitják a szemüket. Kásler Árpád OTP elleni pere nagyon jó példa erre. A Kúria nem mert dönteni, nyilván banki nyomásra, továbbadták az ügyet. Nyilván mikor több száz milliárd Ft-ról van szó, abba beleremegnek. Amúgy hallhatnátok róla, ha megnézed a honlapját most volt vele riport az M1-en, Hír Tv-n, Duna Tv-n. A többi pártról nekem az a véleményem, hogy reménytelen. Mindenhová "beette" magát a rothadó, gennyes nagytőke. Érzésem szerint a Jobbikba is, hiába mutatják kifelé azt, amit. Ők csak az uszító szerepet töltik be, az ellenpólust képezik a másik oldallal szemben, ami a megosztást szolgálja, ebbe már nem is megyek bele, unalmas és egyértelmű. Komolyan mondom, az ő helyükben annyira félelmetesen egyszerű lenne megnyerni a szavazókat, és mindig valami retardált f*szságot csinálnak, ami miatt lehet utána ujjal mutogatni rájuk.

"Szerencsétlenek, hozzá nem értők egy csapatba verődnek" Ennél talán távolabb nem is lehetnél az igazságtól. Rengeteg hozzáértő jogász, ügyvéd és banki alkalmazott(köztük vezetők!! - nyilván nem mindegyik egy utolsó, mocskos kapzsi sz*rházi) segíti a munkájukat. Itt nem egyszerűen csak banki adósokról van szó. Egyébként mondanék itt egy példát, amiért nem kellene leírni valakit azért, mert "banki adós".
Volt egy OTP elleni per (van sok, rengeteg, attól hogy a médiában ez nyilván nem jön elő elégszer), ahol az OTP ügyvédje elkezdte a szokásos fikázást, hogy az adósok nem mérték fel eléggé a helyzetüket, felelőtlenül vettek fel hitelt, erről nem a bank tehet stb. stb., gyakorlatilag lehülyézte az embereket. Itt szólalt meg a bírónő: "Én is banki adós vagyok. A helyzet nem ilyen egyszerű, mint ahogy azt lefesti." Innentől kicsit máshogy zajlott az ügy.
_user_32599 2013-01-18 19:17:12
Őszintén itt 25 éve nem történt semmi.

Ami van azt mind a Multik hozták be és a rothadó kapitalizmusból vettük vagy loptuk el. Olcsón dolgozunk. Kussolunk, és csináljuk amit kell.

Ez jó apáinknak is. Főleg hogy tudnak Gecizni mindenkivel jobbos balos ugyanúgy.

Az én kérdésem csupán az hogy sebeink nyalogatása és a másikra mutogatás után mit fogunk csinálni amikor elhalad mellettünk már lassan mindenki a fejlődést tekintve?

Hupákolás Gazemberség.

Jut eszembe én annak is örülök hogy anno a Föníciai népség a pénzt nem kavicsban határozták meg mert már össze vissza dobáltuk volna egymást.
_user_31373 2013-01-18 15:44:21
ezért érdemes OPHU-t olvasni mert az ember megismer ilyen dolgokat is mint az RVMP,amiről máshol sose fogok hallani.
Kíváncsiságból rákerestem,banki adósokból alakult.
No erről az jutott eszembe,mikor a rendszerváltás után az új képviselők érkeztek a parlament elé,nagy többségük jó autókkal és akkor megérkezett az MSZP egyik akkori sztárolt alakja egy lepukkant Trabanttal.
Arra bízni az országot,attól várni felemelkedést,aki hosszú évek alatt egy széteső roncsot tudott csak előteremteni magának?
A banki adósok is ilyenek.
Szerencsétlenek,hozzá nem értők még csapatba is verődnek,ebből kisülhet bármi jó?
Átfutottam a honlapjukat.
Úgy kezdődik,hogy ez nem program hanem alap,eszmeiség.
Miből áll az eszmeiség?
A választási csalások emlegetéséből?
Ha szabad választás lesz,akkor megszűnik az alap,a szellemiség?
Visszaállamosítás,ha megtörténik mi lesz a párt szellemiségével?
Szerződések nyilvánosságra hozatala,korrumpálódott emberek nyugdíjának elvétele,hazai gyártás,hazai pénzkibocsátás stb,ha ezek teljesülnek,akkor mi lesz az alappal,szellemiséggel?
Ezek tök idióták szerintem,amiket írtak azok pont programpontok,kár volt egy percet is rájuk áldoznom.
_user_53983 2013-01-18 15:06:31
Egyszemelyés párt egy vereségre ítélt háborúban.

Talán ott kezdeném, hogy nem segélyeket, élelmiszercsomagokat, stb osztogatnék (bár ezek nagyon fontos feladatok) a rászorulóknak, és nem is a szokásos valaki elleni politizálást ragadnám meg, - amitől a jelenlegi poltikai pártok a jelek szerint képtelen elszakadni - hanem lemennék teljesen kicsibe. Szemet gyűjtenék a lakóhelyem, apró programokat indítanék, meghallgatnám a problémákat, stb, és ebből építkeznék. Sajnos ehhez sok erőre, nagy elszántságra, jó csapatra van szükség, és a legfontosabb, hogy hamar áttörést kellene elérni az emberek érdektelenségével kapcsolatban, de a megemelkedett ingerküszöb, a tohonyaság és a mindent átható pesszimizmus és kishitűság miatt nagyon nehéz dolgom lenne, ezért bele sem vágok, de a jelek szerint más sem.

Pedig van (még) értékes mag ebben az országban.
_user_41283 2013-01-18 11:06:04
RVMP-ről vélemény?